رستورانگردی تهران

رستورانگردی تهران

تهران شهری است که در عین مدرنیزه بودن، ساختار تاریخی خود را نیز حفظ کرده است. یکی از مواردی که تهران را با آن می‌شناسند؛ رستوران‌هایش می‌باشد. به خصوص رستوران‌هایی که غذا‌های سنتی مانند انواع کباب را سرو می‌کنند. رستورانگردی تهران ، یکی از تفریحات اصلی مردم تهران و مسافرانی است که به این شهر سفر می‌کنند. فرقی نمی‌کند چه نوع رژیم غذایی دارید، قطعا رستوران‌های بسیاری مطابق با سلیقه شما پیدا می‌شوند تا بتوانید لذیذترین غذای پایتخت را نوش جان کنید.  

ارزش و محبوبیت رستوران ها

می‌توان این ادعا را داشت که رستوران‌ها توانستند جایگاه خاصی در زندگی ما پیدا کنند. البته این ادعا درباره همه رستوران‌ها صادق نیست و تنها رستوران‌هایی شامل این قضیه می‌شوند که کیفیت بالایی در غذا و ارائه سرویس به مشتری داشته باشند.

فرقی نمی‌کند برای دورهمی باشد یا وقت‌ گذرانی و تفریح، جلسات کاری یا جشن سالگرد ازدواج و تولد؛ همه این‌ها بهانه‌هایی برای دور هم جمع شدن و استفاده از تک تک لحظات و مهم‌تر از این‌ها؛ رستورانگردی تهران است.

بهترین مکان برای این دورهمی‌ها نیز رستوران است. چرا که دیگر لازم نیست ساعت‌ها زمان خود را در آشپزخانه صرف کنید و خسته و بی‌رمق از آشپزی و کارهای خانه به جمع مهمان‌ها بپیوندید. برگزاری تمامی این مرسم‌ها در یک رستوران درجه یک به شما اجازه می‌دهد تا نهایت لذت را از کنار هم بودن ببرید و تجربه‌ای متفاوت، خاص‌ و خوشمزه را برای تمامی مهمانان خود رقم بزنید.

طعمی متفاوت در رستوران های اصیل

درست است که خانم‌های ایرانی همگی کدبانو هستند؛ اما بیایید قبول کنیم خیلی از غذا‌ها را باید در رستوران نوش جان کنید؛ چرا که تفاوت مزه و کیفیت این غذاها در رستوران و خانه از زمین تا آسمان است. یکی از انواع غذاهایی که در این زمره قرار دارد، انواع کباب است که می توانید هنگام رستورانگردی تهران ، بهترین آن را بیابید.

حتی اگر در طبخ کباب از بهترین مواد اولیه استفاده کنید و با بروزترین ابزار نیز آن را طبخ کنید؛ باز هم به گرد پای رستوران نمی‌رسد. البته امیدواریم با چشم تعصب به این قضیه نگاه نکنید و کاملا منطقی و واقع بینانه این مسئله را قبول نمایید.

نکاتی که حین رستورانگردی تهران باید بدانید

با وجود تعداد بسیار زیاد رستوران در تهران، انتخاب بهترین رستوران برای صرف غذایی عالی و با کیفیت شاید تا حدودی مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه باشد. تنها رستوران‌هایی می‌توانند در لیست بهترین رستوران تهران قرار بگیرند که دارای یک سری ویژگی‌های خاص باشند.

پیشنهاد ما به شما این است ابتدا ویژگی‌هایی را که در ادامه خواهیم گفت با دقت مطالعه نموده تا بتوانید رستوران ها را به درستی آنالیز کنید. هنگامی که بتوانید با توجه به این نکات کلیدی، گزینه ای مناسب را بیابید، قطعا از حضور در آن و چشیدن طعم دلنشین غذاهای آن لذت می برید.

درست است که هنگام رستورانگردی تهران ، رفتن به رستوران‌های جدید و امتحان کردن غذاهای متفاوت جذاب است، اما مگر ما چقدر ظرفیت داریم که به هر رستوران بی‌نام و نشانی برویم و غذاهایی را تست کنیم که نمی‌دانیم از چه مواد اولیه تشکیل شده است و در چه محیطی پخته شده است و اصلا چه مزه‌ای دارد.

این قضیه درباره انواع کباب بیشتر صدق می‌کند. کافی است خاطرات خود را مرور کنید و تمام دفعاتی که کباب بی‌کیفیت خورده‌اید و با خود گفته‌اید «دیگر از این رستوران غذا نمی‌خرم» را مرور نمایید تا درک این موضوع برای شما آسان تر شود

در ادامه نکاتی را به شما می‌گوییم که باید آن را مثل یک قطب‌نما حفظ کنید تا بتوانید در مواقع نیاز از آن استفاده کنید. منظور از مواقع نیاز، زمان‌هایی است که خسته از بیرون برگشته‌اید و می‌خواهید یک کباب دلچسب میل کنید.

یا زمانی که مهمان دارید و می‌خواهید سلیقه خاص پسند خود را به رخ بکشید و در کنار آن یک تجربه به یاد ماندنی برای مهمانانتان بسازید، هنگامی که قصد رستورانگردی تهران را دارید و می‌خواهید خود را به خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذای شهر دعوت کنید، یا آن که قرار کاری مهمی دارید و می‌خواهید پرستیژ خود و کسب‌وکارتان را حفظ نمایید و در نهایت زمانی که می‌خواهید دلبری کنید و کسی را شیفته خود کنید، باید به سراغ لیستی از بهترین رستوران تهران رفته و آن را انتخاب کنید.

غذای با کیفیت و خوشمزه

اولین دلیلی که باعث می‌شود یک رستوران در بین انتخاب‌های اصلی افراد برای رستورانگردی تهران قرار بگیرد؛ غذای با کیفیت و خوشمزه است. عوامل بسیاری در مزه غذا تاثیرگذار هستند؛ از تازگی مواد اولیه گرفته تا نوع طبخ و مهارت آشپز، همگی در کیفیت یک غذا تاثیر مستقیم دارند و باعث می‌شوند تا غذاهای یک رستوران در لیست مورد علاقه‌ها قرار بگیرند یا برعکس در بلاک لیست قرار بگیرند.

رستوران صفری، در تمام شعبات خود توجه ویژه‌ای به تازه بودن مواد اولیه دارد. چرا که رضایت مشتریان برای آنها اولین اولویت است. کباب، جوجه کباب، آش یا حلیم برای این رستوران فرقی نمی‌کند، آن چیزی که در این جا اهمیت دارد، بالا نگه داشتن کیفیت غذا و جلب رضایت تک‌تک مهمانان است.

رستوران صفری، تمامی مشتریان خود را مانند مهمانان عزیزی می‌داند که باید از آن‌ها به بهترین نحو پذیرایی کند و به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کند تا با پخت غذاهای لذیذ، خاطره‌ای ماندگار برای مشتریان خود بسازد. این رستوران، با مدیریتی توانمند، توانسته است از سال 1388 فعالیت کرده و همچنان در میان مشتریان خود محبوب بماند.

دسترسی آسان

یکی از عواملی که باعث می‌شود تا یک رستوران در لیست بهترین رستوران تهران قرار بگیرد؛ این است که دسترسی به آن آسان باشد و همه افراد بتوانند به راحتی به آن مکان‌ها مراجعه کنند. در رستوران صفری، به راحتی و آسایش مشتریان اهمیت زیادی داده شده است تا بتوانند غذای خود را محیطی زیبا و دلنشین میل کنند.

به همین علت، دو شعبه خود را در یکی از بهترین منطقه‌های تهران تاسیس کرده‌است تا رفت و آمد به شعبات به آسانی صورت بگیرد. بدین ترتیب، هنگامی که مشتریان تصمیم به رستورانگردی تهران داشتند، می توانند به سادگی به یکی از شعبات این رستوران در خیابان پاسداران، نبش دشستان هشتم با شماره تماس 1785 و یا شعبه خیابان پاسداران، جنب نیستان دهم، نبش کلانتری با شماره تماس های 22594579 و 22771300 مراجعه کرده و غذای موردعلاقه خود را نوش‌جان کنند.

البته رستوران صفری آسان‌ترین نوع دسترسی؛ یعنی دسترسی آنلاین را نیز فراهم کرده است تا بتوانید در هر زمانی و در هر مکانی که باشید؛ غذای موردعلاقه خود را از رستوران آنلاین صفری سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. کافی است به بخش غذاها در سایت رستوران صفری سر بزنید و غذای مورد علاقه خود را به همراه سالاد و دسر سفارش دهید و آن را در هر نقطه‌ای از تهران که بخواهید؛ تحویل بگیرید.

قیمت مناسب

یکی از مهم‌ترین عواملی که در رستورانگردی تهران مطرح است، قیمت مناسب می باشد. قیمت‌گذاری در یک رستوران، بر اساس عوامل مختلفی صورت می‌گیرد و عوامل بسیاری نیز روی آن تاثیرگذار است. در رستوران صفری، با هدف حمایت از مشتریان خود، سعی شده است تا منصفانه‌ترین قیمت‌ها را تعیین نماید تا هیچ چیز مانع گذراندن لحظات خوش مشتریان نشود.

رعایت بهداشت

 

نکته بعدی که در رستورانگردی باید مورد توجه بگیرد، رعایت بهداشت است. این موضوع، باید هم در تهیه غذا و هم در محیط رستوران اعمال شود. توجه به این نکته بسیار ضروری است؛ چرا که رابطه مستقیمی با سلامتی افراد دارد. یک رستوران خوب باید تهویه مناسبی داشته باشد و مرتبا هوای تازه در آن جریان داشته باشد. در کنار این مورد باید تمیزی محیط، میز و صندلی‌ها و همچنین ظروف را نیز از نظر بهداشتی کاملا مناسب باشد.

خدمات با کیفیت

برای آن که تجربه رستورانگردی تهران به یک تجربه عالی تبدیل شود، باید به سراغ رستوران‌هایی بروید که خدمات با کیفیتی ارائه می‌دهند. اگر یک بار در رستوران با کیفیت صفری غذا بخورید، قطعا به مشتری ثابت آن‌ها تبدیل می‌شوید و هر باری که بخواهید به رستوران بروید یا غذا سفارش دهید؛ اولین نامی که از ذهنتان عبور می‌کند؛ نام رستوران صفری با خدمات با کیفیت است.

خدمات با کیفیت، شامل چندین مورد است که از جمله آن‌ها می‌توان به محیط آرام و زیبا و مناسب غذا خوردن اشاره کرد. البته این تنها یک مورد است و موارد دیگری چون قیمت غذا، کیفیت غذا، زمان طبخ و سرو غذا، مشتری مداری و تعامل مدیریت و پرسنل و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات نیز جزو خدمات با کیفیت به حساب می‌آید و باید در رستورانگردی تهران توجه ویژه‌ای به آن شود. رستوران صفری به رعایت تمامی موارد ذکر شده متعهد بوده و سال‌هاست به این ادعاها جامه عمل پوشانده‌ است.

منو کامل از غذاها

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تا یک رستوران در اولویت رستورانگردی قرار بگیرد؛ منویی کامل از غذاها است. این عامل را دست کم نگیرید. غذایی که شما میل می‌کنید باید از غذاهای متنوعی تشکیل شده باشد که هر کدام از این غذاها نیز ارزش غذایی بالایی داشته باشند.

یکی از اصلی‌ترین غذاهای موردعلاقه ما ایرانیان کباب است. فرقی نمی‌کند کدام نوع کباب را می‌پسندید؛ این غذا یکی از کامل‌ترین و مقوی‌ترین غذاهایی است که باید مصرف شود. خوشبختانه، در رستورانگردی تهران و در رستوران صفری کامل‌ترین منو کباب ارائه می شود که تمامی سلایق را پوشش داده و هر کسی با هر ذائقه‌ای می‌تواند کباب موردعلاقه خود را سفارش دهد و آن را در تازه‌ترین حالت ممکن میل کند.

این تنوع منو در رستوران صفری محدود به شعبه‌های حضوری نیست و تمامی غذاها، در رستوران آنلاین صفری نیز در دسترس است. همین عامل باعث شده است تا رستوران صفری به یکی انتخاب‌های اصلی در رستورانگردی تبدیل شود.

شناخت کباب اصیل؛ اصل اساسی در رستورانگردی تهران

همانطور که پیش‌تر گفتیم؛ کباب غذای مورد علاقه همه ایرانیان است. شاید خیلی‌ها قورمه‌سبزی یا آبگوشت را دوست نداشته باشند. اما کمتر کسی است که از کباب خوشش نیاید. کافی است به عطر کبابی که روی ذغال است فکر کنید تا متوجه منظور ما شوید. اما تعداد بیشماری از علاقه‌مندان به کباب توانایی تشخیص کباب خوب و با کیفیت را از کباب بد یا حتی کباب معمولی ندارند.

بهترین مشاور برای آن که بتوانید کباب خوب را تشخیص دهید، کباب خورهای حرفه‌ای هستند. برای آن که در رستورانگردی تهران عملکرد عالی داشته باشید، باید یک کباب‌شناس حرفه‌ای باشید. جهت تبدیل شدن به یک کباب‌شناس حرفه‌ای، لازم است تا نکات پیوست را دنبال کنید.

اولین نکته‌ای که می‌تواند تجربه رستورانگردی تهران را به یک تجربه بد تبدیل کند، ظاهربین بودن است. از ظاهر غذاهایی چون کباب، نمی‌توان متوجه شد که آیا آن کباب یک کباب خوب است یا نه. متاسفانه با بالا رفتن قیمت گوشت، افراد و رستوران‌های متقلب اقدام به افزودن جوش‌شیرین، نان‌خشک و سویا به کباب های خود کرده‌اند که این افزودنی‌ها به شدت در مزه کباب تاثیرگذار است و کیفیت غذا را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و به سرعت معده را تحت تاثیر قرار می‌دهند. 

مواد اولیه نامناسب در انواع کباب

حتما می‌پرسید برای آن که دچار این تقلب‌ها نشویم، باید چکار کنیم؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقاصدی که در رستورانگردی انتخاب کرده‌اید؛ از معتبرترین رستوران‌ها باشد تا هرگز دچار این اتفاقات نشوید و سلامتی شما به خطر نیفتد.

بهترین رستوران‌های تهران کباب ‌های خود را از مواد اولیه سالم و تازه تهیه می‌کنند؛ چرا که موادغذایی تازه خوشمزگی غذا را دو چندان می‌کند. یک کباب خوب فقط از گوشت و پیاز تهیه می‌شود و افزودنی دیگری ندارد.

اگر در طی رستورانگردی تهران به رستورانی رفتید که کباب‌های سیخ شده آماده داشت، به رنگ گوشت کباب نگاه کنید. اگر با رنگ طبیعی گوشت فرق داشت و به رنگ سفید تمایل داشت؛ یعنی نان به کار رفته در کباب زیاد است و آن کباب از گوشت خالص تهیه نشده است.

مورد بعدی این است که از مشتریان این رستوران‌ها پرس و جو کنید تا از رضایت آن‌ها مطمئن شوید. شلوغی یک رستوران می‌تواند تا حدودی نشان‌دهنده کیفیت غذای آن رستوران باشد. چرا که ازدحام جمعیت می‌تواند نشان دهنده کیفیت غذا باشد. پیش از هر گونه اقدامی از چند نفر پرس و جو کنید تا تفریح و آرامش شما به شرایطی پرچالش تغییر نیابد.

 کلام آخر

رستورانگردی تهران یکی از اصلی‌ترین تفریحات ساکنین تهران و همه افرادی است که به این شهر سفر می‌کنند. برای آن که بتوانید تجربه‌ای بی‌نظیر از رفتن به رستوران در تهران داشته باشید؛ باید رستوران خوب تهران را پیدا کنید و غذای مورد علاقه خود را از همان رستوران تهیه نمایید.

 کباب یکی از غذاهایی است که باید در تهران میل کنید تا متوجه تفاوت آن با دیگر غذاهای فرنگی شوید. اگر نگران این مسئله هستید که بهترین رستوران تهران کجاست یا کباب خوب را از کجا تهیه کنید، می توانید از رستوران معتبر صفری بهره ببرید و طعم دلنشین غذاهایی اصیل و ارگانیک را در آن بچشید.